ΚΑΝΕ UPGRADE ΣΤΟ ΣΤΥΛ ΣΟΥ Ανέβα επίπεδο με τη συλλογή Bodywear του Ντέιβιντ Μπέκαμ για την Η&Μ.

ΑΠΟ:http://www.menshealth.gr

Το λανσάρισμα της συλλογής Bodywear του Ντέιβιντ Μπέκαμ για την Η&Μ έχει ως πρωταρχικά στοιχεία την ποιότητα και τη διαχρονικότητα. Η πρώτη αυτή συλλογή παρουσιάζει εννέα στυλ εσωρούχων για άνδρες, και σηματοδοτεί την έναρξη μιας μοναδικής συνεργασίας διαρκείας μεταξύ του Ντέιβιντ Μπέκαμ και της Η&Μ.
Σχεδιασμένα από την προσωπική ομάδα του Ντέιβιντ, θα πωλούνται αποκλειστικά από την Η&Μ με έμφαση στην εφαρμογή, την ευχρηστία, την άνεση και το σχεδιασμό και όχι στο brand, προσφέροντας μια σειρά νέων κλασικών κομματιών, που θα περιλαμβάνει σλιπ, μπόξερ, αμάνικα φανελάκια, μακό, πιτζάμες και μακριά εσώρουχα. Το αποτέλεσμα μετά από δεκαοκτώ μήνες έρευνας και ανάπτυξης είναι μια συλλογή που στοχεύει να θέσει ένα νέο πρότυπο για τα ανδρικά εσώρουχα του 21ου αιώνα. Θα διατίθεται από τις 2 Φεβρουαρίου 2012 σε 1.800 καταστήματα Η&Μ παγκοσμίως καθώς και on-line.
«Η ομαδική εργασία υπήρξε πάντοτε βασικό μέρος της ζωής μου και συνειδητοποίησα ότι το ίδιο ίσχυσε και κατά τη δημιουργία αυτής της σειράς. Μαζί με τη σχεδιαστική μου ομάδα αφιερώσαμε χρόνο δουλεύοντας πάνω στην αίσθηση, την εφαρμογή και το στυλ προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι το προϊόν θα είναι όχι απλά κάτι που θα φορούσα εγώ, αλλά κάτι που θα ήμουν περήφανος να φέρει το όνομά μου. Πάντα μου αρέσει να θέτω προκλήσεις στον εαυτό μου και αυτή ήταν μια πραγματικά ικανοποιητική εμπειρία για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα και ελπίζω οι άνδρες πελάτες των Η&Μ να ενθουσιαστούν όσο και εγώ.» Ντέιβιντ Μπέκαμ. «Η συλλογή Bodywear του Ντέιβιντ Μπέκαμ για την Η&Μ είναι γεμάτη κομμάτια που θα λατρέψουν οι άνδρες. Είναι μια εκπληκτική πρώτη συλλογή, με απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα των προϊόντων.
Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ είναι ένας από τους πλέον ευυπόληπτους άνδρες στον κόσμο σήμερα και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί και θα προχωρήσει η σειρά τις επόμενες σεζόν.» Ann-Sofie Johansson, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Η&Μ. Η δημιουργία της απόλυτης συλλογής bodywear έχει να κάνει με τον εντοπισμό του τέλειου υφάσματος και την έμφαση στη λεπτομέρεια, όπως το να βρεις το πλέον άνετο ελαστικό για τα σλιπ, μια ετικέτα που δεν γδέρνει, ραφές που δεν τρίβονται στο σώμα. Πρέπει να έχει τη σωστή απόχρωση του γκρι για τις μακριές αμάνικες φανέλες, το τέλειο μήκος μανικιού για ένα εφαρμοστό μακό. Ο Ντέιβιντ και η σχεδιαστική του ομάδα δούλεψαν με κομμάτια από την γκαρνταρόμπα του ίδιου του Ντέιβιντ, ενσωματώνοντας την αισθητική του μοναδικού στυλ του Ντέιβιντ προκειμένου να δημιουργηθεί και να αναπτυχθεί ένα brand εσωρούχων που από την αρχή έχει πολλά να πει. Για το λόγο αυτό το branding στη μέση είναι μίνιμαλ: αντ’ αυτού ο σχεδιασμός των ίδιων των κομματιών αποτελεί την υπογραφή.
Η πρώτη συλλογή παρουσιάζει τα εννέα κύρια προϊόντα στη πιο βασική τους μορφή προκειμένου να δοθεί έμφαση στην ποιότητα του σχεδιασμού. Υπάρχουν τέσσερα στυλ εσωρούχων (σλιπ, κοντά μποξεράκια, κανονικά μποξεράκια και βαμβακερά μπόξερ), το τέλειο μακό του Ντέιβιντ, το αμάνικο φανελάκι και το Henley. Επιπλέον, υπάρχουν δύο στυλ bodywear – τα παντελόνια πιτζάμας και τα μακριά εσώρουχα, το μυστικό αγαπημένο εσώρουχο πολλών ανδρών για τους πιο κρύους μήνες. To βαμβάκι χρησιμοποιείται παντού – με το ιδανικό ποσοστό ελαστάν στα σλιπ, τα κοντά μπόξερ, τα μακό και τις αμάνικες φανέλες προκειμένου να προσφέρουν απαλή αίσθηση. Στα Henley και τα μακριά εσώρουχα χρησιμοποιείται πικέ βαμβακερό και ένα ειδικό τελείωμα στις 100% βαμβακερές πιτζάμες για να εξασφαλιστεί η διατήρηση της εφαρμογής τους.
Η συλλογή αυτή είναι η πρώτη μιας μακροχρόνιας συνεργασίας με την Η&Μ, η οποία θα εξελίσσεται κάθε σεζόν με νέα στυλ, νέα υφάσματα και νέα μοτίβα που θα ακολουθούν όλα τα εστιασμένα στην ποιότητα προσχέδια των νέων κλασικών κομματιών του Ντέιβιντ.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *